puta puta .

puta

فيزيوتراپي در شهران

فيزيوتراپي در شهران
فيزيوتراپي در شهران ، از فيزيوتراپي در شرايط مختلفي استفاده مي شود. به عنوان مثال براي كمر درد، زانو درد، شانه درد، درد عضلات و مفاصل از اين رشته پزشكي كمك گرفته مي شود. در ضمن در درمان برخي بيماري هاي مغز و اعصاب كه در عملكرد طبيعي بدن تاثير بد گذاشته، استفاده مي شود مانند بيماري پاركينسون، سكته مغزي، ام اس و غيره. فيزيوتراپي در درمان بي اختياري ادرار، فيبروز كيسه اي شش ها، توانبخشي پس از عمل هاي جراحي ارتوپدي و استخواني بسيار كارآمد و موثر مي باشد. براي دريافت خدمات فيزيوتراپي در شهران با ما در تماس باشيد.

كلينيك فيزيوتراپي در شهران
كلينيك فيزيوتراپي در شهران ، فيزيوتراپيست ابتدا وضعيت جسماني شما را مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد و با توجه به شرايط جسماني شما برنامه درماني ويژه ارائه مي نمايد. آنها قدم به قدم در تمامي مراحل درماني كنار شما خواهند بود و پيشرفت هاي شما را پيگيري مي نمايند. برنامه هاي درماني توسط دستگاه هاي پيشرفته و يا به صورت دستي و نيز تمرينات ورزشي انجام مي شود. از جمله روش هاي درماني، ورزش درماني، ماساژ درماني، درمان دستي، ليزر درماني، كشش، الكتروتراپي، آب درماني و غيره مي باشد. اين كلينيك فيزيوتراپي در شهران با محيطي مناسب و با به كارگيري متخصصان مجرب و تجهيزات پيشرفته اقدام به ارائه خدمات فيزيوتراپي در شهران كرده است.

مركز فيزيوتراپي در شهران
مركز فيزيوتراپي در شهران ، يكي از كاربردهاي وسيع فيزيوتراپي، استفاده از آن پس از عمل هاي جراحي زانو، ديسك كمر از روش هاي فيزيوتراپي استفاده مي شود. چرا كه فيزيوتراپي در افزايش دامنه حكتي عضلات پس از عمل بسيار مفيد مي باشد. افرادي كه از دردهاي آرتروز رنج مي برند مي توانند براي كاهش عوارض جانبي اين گونه بيماريها از خدمات فيزيوتراپي بهره ببرند. برخي افراد پس از سكته دچار ناهنجاري هاي عملكردي و حركتي مي شوند فيزيوتراپي در درمان و كاهش اينگونه مشكلات موثر خواهد بود. براي ارتباط با اين مركز فيزيوتراپي در شهران با واحد روابط عمومي ما در تماس باشيد.

فيزيوتراپي در محدوده شهران
فيزيوتراپي در محدوده شهران ، افراد ورزشكار ممكن است در حين ورزش دچار آسيب ديدگي و يا كشيدگي عضلات شوند و يا ستون فقرات آنها مشكل پيدا كند، در اين حالت مي توانند با استفاده از روش هاي فيزيوتراپي به درمان ناهنجاري ها و مشكلات جسمي خود بپردازند. يكي ديگر از كاربردهاي فيزيوتراپي در درمان بيماري هاي قلبي و عروقي و ناراحتي هاي ريه و دستگاه نفسي مي باشد. هر يك از اين بيماري ها روش درماني ويژه اي خواهد داشت. براي فيزيوتراپي در محدوده شهران با ما در تماس باشيد.

فيزيوتراپي مدرن در شهران
فيزيوتراپي مدرن در شهران ، درمان هر فردي با توجه به بيماري وي فرق دارد و فيزيوتراپ با انتخاب روش مناسب از طيف گسترده روش هاي فيزيوتراپي، روش مناسب را انتخاب مي كند. در روش دستي، فيزيوتراپ به كمك دست و روش هاي اصولي به تثبيت مفاصل و نخاع مي پردازد. يكي ديگر از روش ها، برنامه هاي ورزشي بوده كه تقويت ماهيچه ها، تمرينات كششي و تمرين هاي الكتروتراپي، ليزرتراپي، گرما درماني مي باشد. در برخي از روش هاي درماني از پرتوهاي فرابنفش، نور و جريان برق استفاده مي شود. فيزيوتراپي سبب مي شود ميزان درد در فرد كمتر شده و توانايي جسمي فرد افزايش يابد و سطح سلامت وي بيشتر شود.در شيوه الكتروتراپي از دستگاه هاي ويژه اي براي توليد امواج خاص استفاده مي شود و به قسمت مورد نظر تابانده مي شود اين امواج با افزايش دماي موضع مورد نظر سبب كاهش اسپاسم و انقباضات عضله اي خواهد شد. متخصصان بر اين باورند كه فيزيوتراپي يك روش درماني كم ريسك بوده كه اثربخشي بالايي دارد. تمامي تجهيزات به كار گرفته شده در اين كلينيك مطابق با استانداردهاي روز و پيشرفته مي باشند. براي دريافت خدمات فيزيوتراپي مدرن در شهران با ما در تماس باشيد.

فيزيوتراپيست در شهران
فيزيوتراپيست در شهران ، يكي ديگر از روش هاي درماني، شاك ويو بوده كه يك روش غير تهاجمي مي باشد. اين روش بسيار موثر و كاربردي است و طرفداراي زيادي دارد. در اين روش، از امواج صوتي قدرتمند براي موضع مورد نظر استفاده مي شود. امواج صوتي نيروي مكانيكي به بدن وارد مي كنند و به همين دليل براي كاهش درد و بيماري هاي اسكلتي بسيار مناسب مي باشد. اين امواج سبب افزايش گردش خون شده و با تحريك سلول ها سبب تسكين درد و كاهش گزگز عضلات مي شود. روش ديگر استفاده از مگنت تراپي است كه براي درمان آرتروز، فتق ديسك، اختلالات خواب، آرتروز گردن، تنگي نفس، سردردهاي ميگرني، ام اس، فشار خون و غيره كاربرد دارد. البته كاربرد موثر فيزيوتراپي در گرو انجام خدمات توسط فيزيوتراپيست مجرب و حرفه اي بوده كه بر تمامي شيوه هاي فيزيوتراپي مشرف و طرز كار با انواع تجهيزات فيزيوتراپي را بداند. چنانچه مي خواهيد از خدمات فيزيوتراپي استفاده كنيد مي توانيد به اين كلينيك در شهران مراجعه كرده و با بهترين فيزيوتراپيست در شهران مشاوره داشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۳۰ توسط:آوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :